14
Okt
09

slem och snusk

tuschprovwebb

En bild från serien jag håller på med just nu, som går under namnet ”livet är en fest”

Förresten är det någon som vet en sida där man kan lägga upp pdfer och där länken inte försvinner efter ett tag. Jag undrar eftersom jag märkte att länken till framfall 2 inte längre fungerar.

2 Responses to “slem och snusk”


  1. 1 fridaswork
    oktober 14, 2009 kl. 8:54 e m

    nej det vet jag inte,
    men g-u-d vad jag blev sugen på (moder)kaka! Mums!

  2. 2 pralinis
    oktober 16, 2009 kl. 9:10 f m

    slem och snusk. det är ganska synd om dig.


Kommentera

