21
Okt
09

Strippar

siffrorfargwebjobbcoachwebSå idag har det varit strippar  för hela slanten. Först gick det sådär, men sen gav Stina tipset att fokusera på sånt som gör en förbannad, då gick det bättre. Jag vet inte om jag ska älska eller hata den här serieformen. Fast jag inte vill blir det som att jag tvingar mig att kommunicera med en bredare publik och göra innehållet mera allmängiltigt…

2 Responses to “Strippar”


  1. 1 mjau
    oktober 22, 2009 kl. 8:02 f m

    tror du att det är för att det ska vara fyndigt? Fyndighet tilltalar ju alla.

  2. oktober 27, 2009 kl. 7:49 e m

    jag har exakt samma problem med stripjävlarna. men ska man med i Sydsvenskan måste man väl sälja sig.


Kommentera

